Ne glede na to, ali ste manjše podjetje ali večja koorporacija, cilj vsakega podjetja je, doseči poslovne cilje. Začetek načrtovanja pa se prične pri spletni strani podjetja. Spletna stran je zrcalo podjetja in predstavlja njegov imidž. Ko podjetnik ustanavlja podjetje in se načrtovanje začne, že ima v mislih kako bo na spletu predstavil svoje podjetje. Ker izkušenj, znanja in kreativnosti nima, se odloči, da bo svojo spletno stran prepustil strokovnjakom, katera glavna dejavnost je izdelava spletnih strani.
Da pa podjetnik izbere pravega strokovnjaka, na spletu poišče ustreznega partnerja. Izdelava spletnih strani je postala v zadnje času precej iskana dejavnost pa tudi razširjena dejavnost. Ponudnikov katerih glavna dejavnost je izdelava spletnih strani, je vse več. Nekateri so izkoristili priložnost trga, nekateri ponudniki pa so se našli v tej dejavnosti. Začetek vsakega podjetja katerega dejavnost je izdelava spletne strani, ni lahka. V masi vseh ponudnikov, ki ponujajo tovrstne storitve, mora dotično podjetje prepričati potencialno stranko, da so njihove storitve prava rešitev. Pri tem pa ne igra cena storitev glavno vlogo, temveč je pomembna tudi poprodajna podpora oziroma proaktivnost. Pravijo, da se posel se začne, ko je pogodba z novo stranko podpisana. Takrat je pomembno da se stranki maksimalno posvetimo in izpeljemo projekt kot je bilo s stranko dogovorjeno. Ko je projekt uspešno zaključen, bo naročnik zadovoljen, podjetje oz. podjetnik katerega glavna dejavnost je izdelava spletnih strani, pa bo pridobil novo referenco s katero se bo lahko pohvalil na svoji spletni strani in si tako počasi pridobil zaupanje potencialnih strank. Tako bo podjetje počasi pridobivalo povpraševanja in ugled na trgu kot učinkovit poslovni partner.